Szalone tempo rozwoju sztucznej inteligencji transformuje rynek pracy na naszych oczach, rekonstruując fundamenty wielu zawodów i na nowo definiując rolę człowieka w procesach decyzyjnych, komunikacyjnych i kreatywnych.
W obliczu tej rewolucji, umiejętność projektowania, integrowania i zarządzania pracownikami AI staje się nie tylko przewagą konkurencyjną, ale też niezbędną kompetencją przyszłości.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje zawodowe lecz nie miały dotychczas styczności z czymkolwiek z obszaru IT.
Michał Dąbrowski - z wykształcenia i duszy - reżyser. Na co dzień zarządza pracą agencji reklamowej Art Company, tworzącej reklamy filmowe łączące generatywną AI z filmem oraz obsługującą kampanie reklamowe i social-mediowe z szerokim wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Z pasji tworzy również autorski projekt „Lokalne Historie” – blog i kanał dokumentujący dziedzictwo kulturowe Podlasia, gdzie wykorzystuje AI do analizy i prezentacji materiałów archiwalnych. Jako instruktor skupia się na praktycznym zastosowaniu AI w różnych dziedzinach zarówno sztuki, jak i biznesu, przekazując uczestnikom nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim umiejętności praktyczne. Jego podejście opiera się na łączeniu technologii z kreatywnością, co czyni jego szkolenia unikalnymi i inspirującymi. Jego doświadczenie obejmuje również prowadzenie warsztatów multimedialno-teatralnych, łączących głęboką sztukę z najnowocześniejszymi technologiami.
Składnik 1. Czym jest AI w teorii
- fundament nauczania maszynowego
- co ma wspólnego komórka nerwowa z funkcją liniową
- regresje liniowa i logistyczna, klasyfikacje binarna, wieloklasowa i wieloetykietowa
- fundamenty działania modeli językowych SLM i LLM oraz ich zastosowanie
- słów kilka o tokenach
Składnik 2. Profesjonalna obsługa konsumenckich chatów AI
- najszybciej i najsprawniej
- inżynieria porządnych promptów
- struktura promtów najszybszych
- rozbudowana struktura promptów specjalistycznych
- baza danych dobrych promptów
- od tej pory będziemy mieli asystenta, który będzie nam towarzyszył każdego dnia
- mnogość możliwości naszego codziennego agenta
Składnik3. Pewne ważne fundamenty
- przyjemność, wygoda i możliwości formatu Markdown
- struktura formatu JSON
- podstawy REST API
- Webhook'i i ich zastosowanie
- czym są relacyjne bazy danych
- czym są wektorowe bazy danych
- czym jest Docker i dlaczego będzie nam potrzebny
- instalacja lokalna n8n na przykładzie systemu operacyjnego Ubuntu
- konfiguracja n8n na zewnętrznym serwerze VPS. Spokojnie - krok po kroczku, a jest ich dosłownie klika.
- optymalizacja danych do baz wektorowych
- podstawy programowania w Python'ie
Składnik 4. Konfiguracja poświadczeń
- to są często skomplikowane procedury. Przeprowadzimy Cię za rękę w przypadku każej z nich.
- IMAP
- SMTP
- Google
- Microsoft
- Messenger
- Telegram
- AirTable
- Webflow
- OpenWheatherMap
- OpenAI
- Gemini
- Supabase Vector Store
- Qdrant Vector Store
- Pinecone Vector Store
- i wiele wiele innych...
PRAKTYKA. Realizowane podczas szkolenia scenariusze
- własny serwer API - ta umiejętność naprawdę Ci się przyda
- obsługa formularzy
- prosta obsługa baz relacyjnych
- tworzenie zabezpieczeń webhooków: Basic, Header, JWT
- kontrola z poziomu wybranego komunikatora
- skanowanie dokumentów i osadzanie danych w bazie danych (lub excel itp.)
- cykliczne wyzwalacze na podstawie przełączników w bazach danych (lub excel itp.)
- budowa automatyzacji obsługującej dane przychodzące z formularzy
- budowa systemu automatycznie generującego umowy dla nowo pojawiających się w bazie klientów (lub excel itp.)
- zbieranie danych z RSS lub Twittera i wysyłka jako newsletter
- przyjmowanie danych z reklam Meta oraz ich dalsza automatyczna obsługa
- budowa autonomicznych agentów
- kontrola pamięci prostej
- trenowanie i stosowanie pamięci deklaratywnej, semantycznej i epizodycznej
- obsługa automatycznego generowania obrazów AI
- budowa systemu RAG
- łączenie umiejętności w automatycznego asystenta
- dodawanie asystentowi umejętności i systemów pamięci
- rozdzielanie umiejętności na pod-agentów
- łączenie zakresu umiejętności autonomicznego agenta o umiejętności wybranych pod-agentów
- chatboty wykorzystujące kompetencje asystentów AI
- asystent autonomicznie obsługujący pocztę, formularze, dokumntację, faktury itp. itd.
- walidacja i nadzór nad wirtualnymi pracownikami
- obsługa błędów
Wybierz szkolenie, które Cię interesuje. Zgłoś się do nas (kliknij przycisk SPRAWDŹ u góry strony), a my poszukamy odpowiedniego dofinansowania.