This is some text inside of a div block.

Korekcja Barwna - Intermediate

Korekcja Barwna - Intermediate

Sprawdź!

Rejestracja

Dziękujemy za złożenie zgłoszenia.

Skontaktujemy się z Tobą wkrótce!
Ups! Coś poszło nie tak... Spróbuj ponownie za chwilę.
Termin: 
09, 16, 23 maja 2024
Czas trwania: 
3 dni
Ilość godzin: 
24 h
Cena: 
4.600,00 PLN
Miejsce: 
ON-LINE
Oprogramowanie: 
Davinci Resolve Studio 19
Instruktor: 
Tomasz Czech

Informacje ogólne

Jeśli postanowiłeś zawodowo zajmować się korekcją barwną to profesjonalne ustawienie fundamentalnych technik pracy jest absolutnie kluczowym elementem do szybkiego i skutecznego dalszego rozwoju w tym kierunku. To właśnie jest celem tego szkolenia.

Szkolenie prowadzone jest przez kolorystę i jego struktura zaprojektowana jest do przyszłej pracy zawodowej, a nie obsługi programu.

Co wyróżnia to szkolenie na tle konkurencji?

  • techniki stosowane przez kolorystów, a nie przez instruktorów
  • materiały wysokiej jakości R3D 8K
  • podstawowy zestaw narzędzi DCTL

Instruktor

Colorist Society International Associate Member (CSI), PVA Certified Prefessional (Professional Video Alliance), Blackmagic Design Certified Trainer, Society of Motion Picture and Television Engineers Member (SMPTE), Adobe Certified Expert, Adobe Certified Instructor, Adobe Certified Associate Specialist. Świat barw to jego wszechświat! Zanurza się w nie fizycznie i mentalnie. Od lat specjalizuje się w technologii HDR i jest certyfikowanym specjalistą Dolby Vision. Koloruje reklamy, teledyski i produkcje telewizyjne, a także chętnie udziela się jako certyfikowany trener Blackmagic Design w zakresie wszystkich dostępnych specjalizacji.

Struktura szkolenia

DAY 1

Środowisko Pracy

• prawidłowe środowisko pracy

• pełna kontrola toru wideo

• pełna świadomość możliwości własnego monitora

• umiejętność czytania i rozumienia raportów kalibracyjnych

• umiejętność doboru odpowiedniego typu sond do kalibracji własnych urządzeń

Techniki pracy z kolorem:

• praca z histogramami luminancji i RGB

• praca w systemie pełnej kontroli zarządzania barwą

• techniki normalizacji materiału video

• wady, zalety i ograniczenia technicznych LUT’ów normalizacyjnych

• wady, zalety i ograniczenia normalizacji z zastosowaniem profili wejściowych

• praca z materiałem logarytmicznym i linearnym

Techniki pracy narzędziem krzywych

• kontrola poziomów świateł i cieni

• gamma, kontrast globalny, kontrast percepcyjny, kontrast zakresowy

DAY 2

• balans szarości

• Printer Lights Ci nie pomoże, jeśli nie potrafisz z niego prawiidłowo korzystać

• dlaczego nie powinieneś używać narzędzi balansu bieli

• kluczowe techniki pracy podczas Primary Correction

• techniki pracy na etapie Secondary Correction

• globalne i poklatkowe trackowanie masek

• kluczowanie HSL vs. RGB vs. Yuv

DAY 3

• Systemy zarządzania barw

• kluczowe różnice w przepływach pracy Display i Scene Refered

• brak zarządzania kolorem – kiedy warto stosować, a kiedy nie

• Resolve Color Managed – kiedy warto stosować, a kiedy nie

• LUTy – zastosowanie, zalety i ograniczenia

• dlaczego konwersja do DaVinci Wide Gamut nie daje porządanych rezultatów :D

• kluczowe pozycje narzędzi w strukturze node’ów

• prowadzenie korekcji barwnej na przestrzeni czasu

• skuteczne formaty eksportowanych plików

• specyfikacja youtube jest nagorszym z możliwych rozwiązań

• osiąganie najwyższej jakości plików na YouTube, Vimeo i TikTok

• osiąganie najlepszej jakości w jak najmniejszym rozmiarze

• proxy wewnętrze i zewnętrzne‍‍

Harmonogram szkolenia

  • 09.05.2024 /wt/, g. 9oo-18oo
  • 16.05.2024 /wt/, g. 9oo-18oo
  • 23.05.2024 /wt/, g. 9oo-18oo

Jak otrzymać dofinansowanie tego szkolenia?

Wybierz szkolenie, które Cię interesuje. Zgłoś się do nas (kliknij przycisk SPRAWDŹ u góry strony), a my poszukamy odpowiedniego dofinansowania.