This is some text inside of a div block.

Davinci Resolve FAIRLIGHT 18

Davinci Resolve FAIRLIGHT 18

Sprawdź!

Rejestracja

Dziękujemy za złożenie zgłoszenia.

Skontaktujemy się z Tobą wkrótce!
Ups! Coś poszło nie tak... Spróbuj ponownie za chwilę.
Termin: 
Czas trwania: 
3 dni
Ilość godzin: 
30 h
Cena: 
2,599.00 PLN
Miejsce: 
ON-LINE
Oprogramowanie: 
Davinci Resolve Studio 18
Instruktor: 
Tomasz Czech

Informacje ogólne

Odkryj sztukę projektowania dźwięku i edycji efektów, w tym kontrolowanie poziomów klipów i ścieżek, tworzenie listy punktowej ze znacznikami, zarządzanie klipami w bibliotece dźwięków, a nawet dodawanie efektów.

Co wyróżnia to szkolenie na tle konkurencji?

Autoryzowany program Blackmagic Design proste działania na już gotowym miksie Dolby Atmos. My natomiast przekraczamy tą granicę i uczymy jak precyzyjnie przygotować pełny mks Dolby Atmos od samego początku do samego końca.

Instruktor

Colorist Society International Associate Member (CSI), PVA Certified Prefessional (Professional Video Alliance), Blackmagic Design Certified Trainer, Society of Motion Picture and Television Engineers Member (SMPTE), Adobe Certified Expert, Adobe Certified Instructor, Adobe Certified Associate Specialist. Świat barw to jego wszechświat! Zanurza się w nie fizycznie i mentalnie. Od lat specjalizuje się w technologii HDR i jest certyfikowanym specjalistą Dolby Vision. Koloruje reklamy, teledyski i produkcje telewizyjne, a także chętnie udziela się jako certyfikowany trener Blackmagic Design w zakresie wszystkich dostępnych specjalizacji.

Struktura szkolenia

1. Budowanie ścieżki dźwiękowej

  • otwieranie i odtwarzanie projektu
  • podgląd klipów audio w palecie Media Pool
  • praca z wykorzystaniem markerów
  • dodawanie klipów audio na oś czasu
  • nazywanie i przemieszczanie ścieżek audio
  • znakowanie i edycja wybranego obszaru klipu
  • zmiana poziomu głośności w palecie Inspector
  • zarządzanie widocznością ścieżek audio
  • zmiana poziomu głośności klipów
  • tworzenie nowej ścieżki audio ręcznie
  • dodawanie efektów dźwiękowych do biblioteki dźwięków
  • operacje na klipach dźwiękowych na osi czasu
  • balans poziomów głośności ścieżek audio

2. Nagrywanie lektora i ADR

  • ustawienie mikrofonu
  • przygotowanie projektu
  • wybór lokacji na rejestrowane pliki audio
  • tworzenie i patch’owanie ścieżek do nagrywania
  • zastosowanie klipu tekstowego, jako promptera
  • nagrywanie na osi czasu
  • przygotowanie ustawień sesji ADR
  • nagrywanie znaczników ADR na osi czasu
  • importowanie listy znaczników ADR
  • nagrywanie wbudowanego generatora systemowego
  • dodatkowe ćwiczenia tworzenia efektów dźwiękowych

3. Praca z wykorzystaniem warstw ścieżek audio

  • przygotowanie projektu
  • usprawnianie interfejsu Fairlight do edycji audio
  • zmiana kolejności warstw ścieżek audio
  • wyrównywanie i cięcie klipów audio
  • tworzenie wielowarstwowej ścieżki lektorskiej
  • tworzenie przenikania się klipów na ścieżkach audio

4. Przygotowanie wielokanałowych klipów do edycji dialogów

  • przygotowanie projektu
  • rozwój ścieżek dialogowych i kanałów audio

5. Edycja ścieżek dialogowych

  • co robi edytor dialogowy
  • powstawanie szachownicy na ścieżkach dialogowych
  • czyszczenie szachownicy na ścieżkach dialogowych
  • balans poziomu głośności ścieżek dialogowych
  • zastosowanie normalizacji automatycznej do zbalansowania wejściowych poziomów głośności klipów audio

6. Naprawianie i zastępowanie niechcianych dźwięków

  • przygotowanie projektu
  • zgłębienie możliwości narzędzia Edit Selection
  • redukcja spółgłosek zwarto-wybuchowych za pomocą klatek kluczowych
  • zastępowanie linią z odrzutu
  • wypełnianie przestrzeni dźwiękiem pomieszczenia

7. Zaawansowane naprawianie linii dialogowej

  • namierzenie problemu
  • narzędzia do naprawy dźwięku z grupy Fairlight FX
  • zakładanie bramki szumów
  • sprawdzenie nowych umiejętności naprawy ścieżek dźwiękowych na realnym projekcie
  • praca z zasobożernymi wtyczkami
  • usuwanie kliknięć
  • retiming klipów dźwiękowych przy pomocy narzędzia Elastic Wave

8. Ulepszanie ścieżki dźwiękowej projektowaniem autorskich dźwięków

  • przygotowanie projektu
  • analiza komponentów ścieżki dźwiękowej
  • tworzenie efektu przejścia Reversed Percussion
  • synchronizacja efektów dźwiękowych z obrazem
  • powielanie ścieżki w celu pogrubienia dźwięku
  • mnożenie głosów przy użyciu narzędzia Chorus
  • dodawanie głębi przy użyciu efektów opartych na tempie
  • ograniczanie pasma przy użyciu korektora
  • praca z wykorzystaniem narzędzia Foley Sampler

9. Tworzenie oryginalnych efektów dźwiękowych

  • zmiana nazw klipów
  • renderowanie ścieżki do klipu
  • przekształceniu szumu w efekt zjawisk atmosferycznych
  • analiza wielowarstwowych efektów dźwiękowych
  • tworzenie własnego efektu głosu interaktywnego komputera

10. Wstępne ustawianie poziomów głośności i panoramy stereofonicznej

  • przygotowanie projektu
  • używanie ścieżek referencyjnych do ustawienia poziomów odsłuchu
  • dostosowanie intefejsu
  • ocena i ustawienie początkowych poziomów głośności ścieżek
  • znalezienie odpowiedniego balansu pomiędzy dwie ścieżkami tła
  • linkowanie ścieżek do jednego tłumika
  • rozmieszczenie źródeł pozornych w przestrzeni dookólnej
  • zapoznanie z narzędziem panoramowania w przestrzeni 3D

11. Dopieszczanie mixu

  • nałożenie dodatkowego korektora na ścieżki dialogowe
  • kontrola rozpiętości dynamicznej sygnału
  • zapisywanie i wczytywanie presetów ścieżek w bibliotece presetów
  • używanie kompresji Sidechain do automatycznego obniżania poziomu muzyki
  • rzeźbienie krzywej korektora w celu zwiększenia klarowności dialogów

12. Uproszczenie mixu za pomocą dodatkowych szyn efektowych

  • przegląd szyn efektowych w module Fairlight
  • przygotowanie projektu
  • tworzenie dodatkowej szyny pogłosowej
  • uproszczenie miksu przy pomocy szyn odsłuchowych
  • tworzenie dodatkowych szyn pomocniczych
  • przypisanie ścieżek z muzyką i efektami do odpowiednich szyn pomocniczych
  • zapoznanie z mapowaniem w systemie FlexBus

13. Miksowanie z wykorzystaniem automatyki miksu

  • przygotowanie projektu
  • automatyzacja zmian na ścieżce dźwiękowej
  • praca z szynami efektowymi na osi czasu
  • przemieszczanie automatyzacji wraz z klipem

14. Wykończenie i dostarczenie ścieżek

  • przygotowanie projektu
  • zgrywanie miksów w module Fairlight
  • zgrywanie ścieżek i szyn do Stemsów
  • zgrywanie do innego formatu
  • dostarczanie miksu
  • wykańczanie dźwięku miksem Stemsów
  • dostarczanie wybranych klipów

15. Odkrywanie integracji systemu Dolby Atmos

  • przygotowanie projektu
  • import i dodawanie ścieżek na oś czasu
  • zmiana formatu odtwarzania
  • render downmixów
  • analiza i normalizacja poziomów głośności
  • przegląd opcji wyjściowych
  • import mastera Dolby Atmos
  • podgląd panoramy przestrzennej obiektów dynamicznych
  • stworzenie ustawień wstępnych osi czasu Dolby Atmos
  • eksport pliku masterowego
  • włączenie możliwości miksowania Dolby Atmos
  • wczytanie presetu konfiguracyjnego

Harmonogram szkolenia

Jak otrzymać dofinansowanie tego szkolenia?

Wybierz szkolenie, które Cię interesuje. Zgłoś się do nas (kliknij przycisk SPRAWDŹ u góry strony), a my poszukamy odpowiedniego dofinansowania.