1. Wprowadzenie do programu Blender 3D
2. Interfejs | zakładka PREFERENCJE | Przestrzeń robocza
3. Podstawy modelowania
4. Modyfikator SUBDIVISION, BEVEL
5. Kolekcje (grupy), duplikacje, instancje, import obiektów zewnętrznych
6. Zagadnienia: snapping; transform orientation, transform pivot point, proportional editing obiect
7. Oświetlenie
8. Podstawy tworzenia materiałów // ćwiczenia praktyczne //
9. Kamera - podstawy
10. Rendering
11. Tworzenie modeli zaawansowanych
12. Modyfikatory: Array, Boolean, Miror, Screw, Solidyfy, Displace, Weld, Wireframes
13. Tworzymy VERTEX GROUP w zakładce Obiect Data Properties
14. Silniki renderujące w BLENDER 3D
15. Więcej o materiałach. Budujemy bardziej rozbudowane shadery
16. Omówienie Zakładki UNWRAPING
17. TEXTURE PAINT MODE
18. Praca ze światłem i kamerą - jak uzyskać realistyczny look. (Silnik CYCLES)
19. Podstawy ANIMACJI w Blender 3D
20. Rendering Animacji
21. Omówienie przydatnych WTYCZEK do Blender 3D
TBC
Wybierz szkolenie, które Cię interesuje. Zgłoś się do nas (kliknij przycisk SPRAWDŹ u góry strony), a my poszukamy odpowiedniego dofinansowania.